
Lørdag 19. november er de klart for gjensyn med Alabama på Pakkhuset. Det populære Nes-bandet fyller kvelden med sitt California-sound. Der betyr låter fra The Eagles, Jackson Browne, Bad Company og Fleetwood Mac for å nevne noen. I tillegg har bandet mye nytt på programmet denne gang. Det kan bli fullt hus, så kjøp gjerne billetter på forhånd.
