Lørdag 6. juni, midt under Motordilla på Årnes, blir det storfint besøk på Pakkhuset på Årnes. Denne kvelden kan du høre både blueslegenden Vidar Busk med band og vår lokale helt Kenneth Norum med band. I tillegg stiller Marius Lien opp som gitarist i bandet til Norum. Med andre ord en kveld spekket med både internasjonale og lokale stjerner.
De trekker alltid fulle hus når de spiller på Pakkhuset på Årnes. Lørdag 16. mai er Crystal Heart tilbake på Pakkhuset. Mange gleder seg og vi forventer full fest og mye god musikk. For de som ikke kjenner Crystal Heart, er dette er ekte Nes-band, som har spit sammen i over 30 år. De spiller Country Rock og Pop rock med sting. Gode, kjente låter som det også er mulig å danse etter.
- Det er allerede solgt mange billetter, så alle som vil sikre seg plass bør gå på https://nbc.hoopla.no/og og kjøpe billetter på forhånd, sier booking-ansvarlig Nes Bluesklubb, Jon Troli.
HØY STEMNING: Vi gleder oss til å spille på Pakkhuset igjene. Der er det alltid høy stemning, sier Arne Wang, en av frontfigurene i Crystal Heart. Lørdag 16. mai skjer det. Foto: Privat… fortsett å lese «Crystal Heart tilbake på Pakkhuset»